De mult zic: Doamne ferește să mă îmbolnăvesc terminal, primul lucru pe care-l fac e să-mi cumpăr o armă și să dau iama-n Cotețul Poporului.
Cam despre asta e vorba și-n God Bless America, ultimul film al lui Bobcat Goldthwait, celebrul regizor al filmului World’s Greatest Dad.
Am încredere în Bobcat și sunt convins că acest film îmi va gâdila orgoliul și imaginația mea bolnavă va fi în sevraj pentru vremurile negre ce vor veni.
Trailerul spune tot, de-acum aștept să văd ce-mi rezervă viitorul.
Dacă scenariul din 50/50 se va aplica și în cazul meu, veți auzi de faptele ce le voi săvârși.
Până atunci, tot ce pot spera e ca o parte din populația lumii, ăia mai deschiși la minte și care vor să tragă după ei și scursurile lumii, să vadă filmul și să le dea un șut în fund, șutul ce va apăsa trăgaciul.
Sper ca filmul ăsta să aibă impactul scontat.