Acum nu demult am rămas fără materiale de vizionat în timpul liber, așa că am încercat să revăd seria My name is Earl, serial care mi-a plăcut mult de tot, de asta trebuie să scriu o mică prezentare despre el în următoarele posturi.
Cum ziceam, mă uitam la producătorii serialului și am văzut că aceștia lucrează la alt proiect intitulat Raising Hope. Din curiozitate l-am încercat și…mi-a plăcut la nebunie!
Seria se bazează pe viața unei familii mai dezavantajată pe plan financiar dar foarte bogată și înțeleaptă pe plan emoțional colectiv(dacă se poate pune problema așa).
E vorba de o familie cam ghinionistă, a cărei viață e plină de surprize neplăcute. Ce face serialul să facă parte din TOP 5-ul personal este felul în care aceștia aleg să-și rezolve conflictele și problemele.
Familia e formată din persoane care în mod normal ar fi internate într-un salon psihiatric, dar se pare că se descurcă bine și evită instituționalizarea, cel puțin în primul sezon.
În caz că nu v-am înmuiat corzonul, aveți aici scăpările personajelor în primul sezon:

Nu am dat prea multe detalii ca să vă convingeți singuri cât de crazy-ass e serialul.
A, am uitat să zic alt motiv bun ca să urmăriți serialul ăsta: HOPE, bebelușa, e o dulce dulceață dulcegărie! Faci diabet zaharat imediat ce o vezi târându-se prin serial.

Închei aici zicându-vă un mare Ingioi.
Recomand să-l urmăriți pe Vplay, vă trebuie cont să-l vedeți dar nu o să regretați, site-ul e plin de seriale. Și nu, nu m-au plătit să le fac reclamă(deocamdată).
Baftalos!