Mergeam eu așa pe scaun(da, se poate) și cu amândouă mânuțile pe volan(vezi?) și pe Radio Cultural încep să cânte băieții ăștia care-și zic The Animals. Desigur că la momentul respectiv nu aveam idee cine sunt ei dar melodia am mai auzit-o pe la alte posturi de radio și printr-un pub de rockeri. Numai că de data asta aveam ac de cojocul melodiei necunoscute, așa că am scos telefonul și am lansat aplicația SoundHound și în 10 secunde mi-a zis cine și ce cântă.
The Animals cântă melodia the House Of The Rising Sun în anul 1964, lucru care pentru mulți maneliști pare imposibil, că cum domnule să fie muzică înainte de parizer?
Dacă tot am făcut referire la Radio românia Cultural, îl recomand pentru teatrul radiofonic ce a împlinit pe 18 februarie, 83 de ani de la prima transmisie. Articolul cu pricina.

Engioi ănd si iu sun.