basescu bani
Acum nici zece minute l-am văzut pe Băs ținând un discurs plin de grohăieli și mugete intercalate într-o operă a păpușarului matol.
nu am stat mult să-l ascult că mâncam și la fiecare cuvânt al lui mâncarea o lua în sens invers, mai mai să-l împroaște pe creștet.
Cât am suportat vreo trei-patru minute am auzit trei tâmpenii mari:

1 – A zis că dacă vrem să ieșim din criză trebuie să facem locuri de muncă pentru MINERI și să dezvoltăm industria MINIERA din România.
Cât de prost să fii să nu te prinzi că la oră de vârf și cu milioane de ochi pe el, ochi și urechi ce așteaptă ca el să-și dea demisia sau să recunoască că e hoț și pungaș, el face reclamă mascată la Roșia Montană? Băi Băs, câte milioane de verzișori ți-au strecurat în buzunărel cei ce vor să radă de pe fața pământului Roșia Montană?
Multe domnule, multe!

2 – A declarat că trebuie să investim în infrastructură și TURISM!
Păi stai așa măi lipsă de podoabă inter-capilară, da blonda aia a ta ce a făcut în ultima perioadă, că doar ea e acolo la șefie și îmbrățișează toți turiștii cu tactica mîinilor în buzunare…în buzunarele lor.
Cât despre infrastructură, tocmai am venit de la muncă și pe o distanță de 50 km am întâlnit două accidente.

3 – A cerut ca tranzacțiile cu bani publici să fie transparente.
Dacă mă gândesc bine, când Udrea a cumpărat perdelele alea de mii de euro, erau destul de transparente.