the thing
Un film de John Carpenter, făcut în 1982 când eu nu existam nici măcar sub formă de plan. Horrof SF cu efecte speciale care până şi la vremea asta mi se par bestiale.
The Thing

Al doilea film explică ce se întâmplă în tabăra norvegienilor. Să nu credeţi că dacă s-au schimbat regizorii s-a schimbat toată anatomia filmului, echipa care a lucrat la cel de-al doilea film a analizat foarte bine decorul făcut de Carpenter în primul film şi respectă cu stricteţe tot ce s-a văzut acolo.
Mulţi comentează că Matthijs van Heijningen Jr. e o prostie şi să fiu sincer şi eu am avut unele dubii când am văzut lista cu producţiile proprii pe IMDB, dar omul a făcut o treabă foarte bună.
The thing 2011

The Thing 2011

Vă recomand să vedeţi prima dată filmul lui Carpenter din 1982, apoi cel nou. În primul rând pentru că asta e ordinea lor cronologică şi dacă îl vezi pe cel vechi o să rămâi curios cum a început toată acţiunea.
Alt motiv să îl vezi prima dată pe cel vechi e că cel din 2011 are efectele generate pe calculator şi o să te mulţumeşti cu ele, în schimb dacă optezi să-l vezi pe cel din 2011 primul, la cel din 1982 o să stai la fiecare scenă şi-o să zici că efectele nu se compară cu primul. Şi nici nu are cum, la o distanţă de aproape 30 de ani.

Vizionare plăcută!