În primul rând, Salutare oameni buni!

Umilul(până la un anumit punct) si preabunul dumneavoastră Sap7e vă salută cu respect.

Bine aţi sosit pe meleagurile româneşti şi vă mulţumesc că din toată pădurea asta de wifi-uri şi împăienjenişuri de cabluri de fibră optică aţi poposit tocmai aici in ograda mea de ţăran blogger get-beget.

Cât o să staţi sub acoperişul meu de paie si o să va încălziţi la focul ce mocneşte-n monitor iar eu o să-mi asum responsabilitatea de a vă servi câte o tocană de filme numa’ bune pentru un stomac sensibil, asortată cu ceva muzică folclorică universală da de aia de bun gust, iar peste toate astea presărăm ceva fotografii descîntate, chiţibuşuri bune la gospodăria fiecăruia şi ce o să-mi mai cadă în poală(femeia mea rămâne tot a mea).

Cum v-am scris şi în descrierea blog-ului, aici o să vedeţi doar recomandări din inimă(nu de ţigan), recomandări ce sper eu c-o să vă îngraşe porcu’.

 

Salutare şi sănătate la bucate.